jennieasplund-digitaltskapande

Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Arbete 5 utan processbeskrivning: You can rise from the bottom

Av Jennie Asplund - 21 maj 2014 16:40

Detta är ett arbete jag gjorde i case tillsammans med linnea. Som tog evigheter att göra klart för vi inte räknade med hur mycket arbete det var eller rättare sagt hur långt tid det skulle ta. Planera, koreografera, filma och redigera. Det är en film som handlar om att alla har nedgångar i livet. Man kan må dåligt av alla möjliga saker under en livstid. Denna film visar att man kan ta sig upp från botten, hur långt nergrävd man än är. Bara man har varandra. Ge stöd åt varann och ge aldrig upp.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Asplund - 21 maj 2014 17:06

Sommaren börjar träda fram och med dessa bilder vill jag visa det. Alla bilder är oredigerade.               ...

Av Jennie Asplund - 21 maj 2014 16:51

Ett arbete tillsammans med linnea och mirja. Vi står för dansen och redigeringen.     ...

Av Jennie Asplund - 21 maj 2014 16:27

Mitt gymnasiearbete var att ha dansklasser. Detta filmades och jag redigerade sedan klippen tillsammans med linnea. Filmen visar hur dansklasserna har gått till från början till slut. Musik är pålagt för att förstärka den fantastiska känslan som exis...

Av Jennie Asplund - 21 maj 2014 16:08

          Bild 1-löv (redigerad) - Detta var en kväll då det var ganska mörkt ute och jag ville fota den första snön, dvs fryst vatten. Jag har använt blixt, manuellt läge och en lagom slutartid. Valde att lägga den största fokusen på de fryst...

Av Jennie Asplund - 10 maj 2014 18:24

          Processbeskrivning:Bild1- Är en bild som ska symbolisera en bra dröm, eller hur man känner sig när man drömmer något underbart. På den här bilden ligger jag i badkaret och håller kameran ovanför mig. Sedan rörde jag mig fram och till...

Presentation


Hej ! Mitt namn är Jennie, Jag sysslar med dans och fotografi. Denna blogg är till för en kurs jag läser just nu, digitaltskapande.Jag ska göra tre projekt med tillhörande projektbeskrivning. Välkommen att kika !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards